Pojďme dál

 

Pojďme vyzdvihnout snahu zákazníka o lepší služby.

Pojďme se více zaměřit na motivaci zákazníka ke změně, případně jeho obavy.

Pojďme sdílet zkušenosti z implementace IT – a nejen ty kladné. Ty záporné mohou být přínosnější.

Pojďme postavit zákaznické příběhy na úroveň POUČENÍ. INSPIRACE. A tak ukazovat možnosti automatizace a digitalizace. Co nasazení IT nově umožnilo. A klientům zákazníka přineslo…

Zákaznický příběh na Digitální cestě jde dál

 

Zákaznický příběh je oslava zákazníka, který se nebál. Šel do digitalizace. Nebo musel.

Zákaznický příběh odpovídá proč. Proč změnil vyšlapané cestičky. Co jej po cestě překvapilo. Ale hlavně - co nového objevil!

Zákaznický příběh osloví další zákazníky. Firmy, které řeší podobné problémy. A přešlapují na místě. Jejich profese není znát, kudy se vydat… A teď mají možnost vidět PROČ. Na reálném příběhu.

Zákaznický příběh je o výsledku. Jak se to naplnilo očekávání…

Nová dimenze referencí

Změňme reference! Od prostého vyvěšení loga zákazníka na své stránky po užitnou hodnotu. Sdílejme zkušenosti. Jak pro zákazníka stávajícího, tak pro nového. Který – mimochodem – bude také brzy chtít ukázat, jak vylepšil své služby…

To je PŘÍBĚH ZÁKAZNÍKA!

 

PŘÍBĚH ZÁKAZNÍKA odměňuje všechny

Odměnou pro zákazníka je podpora budování brandu. Šíříme informace o lepších službách. Noví zákazníci na sebe nenechají čekat.

Dodavatele za snahu vedle nových zákazníků odměníme vyšším ratingem na Digitální cestě a publikací hodnotného příběhu na prvních místech relevantních stránek.

A čtenář? Ten se zas může poučit...