Produkty a služby v oblasti

Organizace úkolů

Přidělujte úkoly v rámci týmu, mějte přehled o jejich stavu a řiďte jednoduše priority. Nástroje lze použít jak v týmu, tak i pro jednotlivce (především ty online).

ICT produkty a služby

Bitrix24

Více jak 35 nástrojů zdarma pro sdílení a spolupráci včetně workflow automatizace.

Freelo

Česká aplikace na správu úkolů a efektivní spolupráci v menších týmech. Perfektní k rychlé komunikaci, hlídání rozpočtu, fakturaci a zvládání termínů.

myTEAM

Sdílení informací, úkolů, řízení procesů a jejich automatizace.

Pipefy

Jednoduchá online automatizace procesů na principu kanban karet

Advokátní agenda

Advokátní agenda je komplexním systémem, který v sobě zahrnuje všechny funkce, které jsou pro chod malé i velké advokátní kanceláře zapotřebí.

Targetprocess

Řízení komplexní prace vizuálně. Zaměřte se na věci co mají význam. Podporuje Kanban, Scrum, Safe a Nexus přístupy.

Smart Share®

Systém kombinující vlastnosti Enterprise Content Managementu, Dokument Managementu a Projektového Managementu s inovativními funkcemi pro jednodušší administrativu a spolupráci uživatelů. Slouží také pro zavádění a udržování Managementu kvality a vedení bezpapírové kanceláře.

Scoro

Nástroj pro organizaci práce, plánování, finanční řízení projektů a CRM.

Evolio

Kompletní sada nástrojů pro advokáty a právníky. Automatizované vedení advokátního spisu, inteligentní vykazování práce či hromadné podávání EPR na jeden klik. Rychle, bezpečně, na mobilu i počítači.

MARKTIME

MARKTIME je billing řešení pro podporu vykazování, schvalování a vyúčtování duševní práce na vašich projektech.

Nalezeno: 46 


Nenelezli jste váš produkt v seznamu?

Můžete zkusit fulltextové hledání. Pokud jej najdete, možná nemá vlastnosti, aby vyhověl hledání. Pokud by zde být měl, konktaktujte nás. Vylepšíme výsledky tohoto hledání.

Ikony Nhor Phai(www.flaticon.com) licencovány dle CC 3.0 BY. Obrázky Pixabay.