Jako zaměstnanvatelé potřebujete seznámit zaměstnance s řidicími dokumenty, normami, vnitřními firemními předpisy. Bez ohledu na to, zda se jedná o nového či stávajícího zaměstnance. Toto potřebujete jak pr vás (a vedení firmy) - žádné výmluvy a neznalost, tak pro bezpečnost (formálně prokázání znalostí zaměstnanců) tak libovolné ISO normy kvality a další předpisy dle odvětví.
Automatická distribuce dokumentů po firmě je hlavním úkolem DMS systémů. V tomto přehledu najdete systémy, které agendu řídicích dokumentů řeší.
Sdílení informací, úkolů, řízení procesů a jejich automatizace.
DMS eDoCat je systém pro centrální správu elektronických dokumentů a řízení jejich oběhu pomocí workflow.
Český systém DOCU-X DMS řeší problematiku ukládání, správy a práce s elektronickými i naskenovanými dokumenty a datovými zprávami. Díky tomuto systému je práce s dokumenty výrazně efektivnější a bezpečnější. Přes 30 obchodních partnerů a více než 100 zákazníků v ČR, SK, HU, PL, LT.
Správa a oběh elektronických firemních dokumentů
Altus Portal je podnikový intranet pro sdílení firemních dokumentů a dat z informačních systémů.
Webové aplikace pro řešení řídicích a schvalovacích procesů. Dokumentační systém.
Software pro digitalizaci, sdílení a správu firemních dokumentů a informací postavené na technologii společnosti Microsoft
Automatizované workflow dokumentů
Systém pro správu digitálních dokumentů, založený na architektuře klient-server. Plně parametrizovatelná platforma, která umožňuje pružně zajistit řešení odpovídající potřebám a specifikům zákazníka
Systém pro kompletní zpracování řídicí dokumentace firmy
Můžete zkusit fulltextové hledání. Pokud jej najdete, možná nemá vlastnosti, aby vyhověl hledání. Pokud by zde být měl, konktaktujte nás. Vylepšíme výsledky tohoto hledání.
Benefitem implementace systému pro řízení firemních dokumentů bude:
Neoslovily vás žádné nápady na zlepšení? Zkuste se podívat na všechny problémy po profesích.