Specializované řešení, často postavené nad dokumentačním systémem, který ale má implementované výše uvedené funkcionality. Níže je uvedený seznam produktů na českém trhu, které jsou určeny pro potřeby právníků.
Sdílení informací, úkolů, řízení procesů a jejich automatizace.
Více jak 35 nástrojů zdarma pro sdílení a spolupráci včetně workflow automatizace.
Vracíme právníkům pořádek do spisů. České řešení napsané na míru potřeb právníků.
Kompletní sada nástrojů pro advokáty a právníky. Automatizované vedení advokátního spisu, inteligentní vykazování práce či hromadné podávání EPR na jeden klik. Rychle, bezpečně, na mobilu i počítači.
Řešení, které řídí spisy, měří čas, automatizuje fakturaci a komunikuje s klienty.
Advokátní agenda je komplexním systémem, který v sobě zahrnuje všechny funkce, které jsou pro chod malé i velké advokátní kanceláře zapotřebí.
MARKTIME je billing řešení pro podporu vykazování, schvalování a vyúčtování duševní práce na vašich projektech.
Můžete zkusit fulltextové hledání. Pokud jej najdete, možná nemá vlastnosti, aby vyhověl hledání. Pokud by zde být měl, konktaktujte nás. Vylepšíme výsledky tohoto hledání.
Neoslovily vás žádné nápady na zlepšení? Zkuste se podívat na všechny problémy po profesích.