Nasazení řešení
Systémy pro archivaci účetních dokladů
Archivace dokumentů (RM)
Co na stránce najdete?
Vyřešení problému nebo zlepšení    Nasazení řešení
Řešení problému s firemními procesy obvykle vyžaduje jeden nebo několik kroků. Toto je jeden z nich. Najdete zde, jak jej provést a co vám to přinese.

Interní aktivita - před některými kroky je potřeba interního úsilí. Nebo pokud chcete ušetřit. Přečtěte si, jak zajistit aktivity ve vlastní režii.
Nasazení IT řešení - implementace softwarového řešení. Zjistíte, jak vybrat vhodný software.
Konzultace - využití služeb externích konzultantů. Čtěte, jak vybrat toho správného poradce (nejen pro ICT oblast).
Systémy pro archivaci účetních dokladů je Nasazení řešení

Vybrané produkty vkládejte do Aktovky . Zde je snadno najdete, můžete je porovnávat. Po přihlášení se uloží a budou přístupné trvale. Přehled si pak můžete poslat na email.

Zákaznické příběhy (část Jak vybrali jiní) vám dají skutečně zjištěné přínosy, problémy při implementaci a zkušenosti s konkrétním dodavatelem z praxe jiných firem.

Není toto řešení pro vás?
Zkuste přehled oblastí nebo přehled problémů.
Nebo bleskově prohledejte fulltextové naši databázi:

Systémy pro archivaci účetních dokladů

Daňové doklady v elektronických systémech musí splňovat předepsané parametry, aby byly naplněny zásady vedení účetnictví. Například se jedná o elektronický podpis a pravidelně obnovované časové razítko. Proto dává smysl využít systémy pro archivaci.

Výběr řešení

Účetní jednotky mají povinnost účetní doklady archivovat 5 až 10 let. 

Převodem na pelektronickou formu získáte mnohé výhody. Digitalizace je provedena typicky skenováním, ofocením dokladu nebo rovnou přijetím v elektronické podobě. 

V rámci uložení je nutno připojit elektronický podpis a časové razítko. To zajistí, že dokument bude možné považovat za věrohodný a obsahově neměnitelný. Možnost dlouhodobé čitelnosti zajistíte formátem, který je určen pro archivaci (typicky PDF-A, není podmínkou). 

Listinné doklady můžete skartovat a u elektronických nastavíte skartační lhůty. Pokud k dokumentům má mít někdo přístup, nastavením přístupových práv jej zajistíte.

Ušetříte na skladování, zajistíte dohledatelnost a snadnou skartaci.

Archivační systémy vhodné pro účetní doklady

 Seznam vhodných produktů nebo služeb pro  Systémy pro archivaci účetních dokladů.

Filtr



 Outsourcing

 100% online





 Připraveno pro GDPR
 Demo produktu

 Použití zdarma

 Advokátní kancelář

Řazení

  O řazení

Důvěryhodný archiv

Dlouhodobá archivace elektronických dokumentů, vyhovuje legislativním nárokům na uložení elektronických dokumentů, používá moderní bezpečnostní mechanizmy pro ověření důvěryhodnosti dokumentu a vše je doloženo certifikovanými časovými razítky.

SecDocs

SecDocs je podnikové řešení pro dlouhodobé uchovávání a právně zabezpečenou archivaci elektronických dokumentů. Spolehlivý proces archivace velkého množství dokumentů s vytvářením a uchováváním průkazných hodnot.

Důvěryhodné úložiště

Dlouhodobé důvěryhodné digitální (3D) úložiště je systém pro ukládání a správu elektronických dokumentů dle platné legislativy. Díky splnění legislativních požadavků je možné zcela opustit papírový archiv.

ORION eArchiv

ORION Důvěryhodný elektronický archiv slouží k dlouhodobé archivaci elektronických dokumentů organizace a jejich obsahu. Zabezpečí ochranu dat a umožní jednoduše prokázat původ a pravost dokumentů. Zamezí ztrátám dokumentů či neoprávněnému přístupu k archivovaným dokumentům.

OBELISK Trusted Archive

Softwarové řešení pro důvěryhodnou archivaci elektronických dokumentů založené na aplikaci moderních ETSI standardů rozšířeného elektronického podpisu (AdES)

DokMistr

DMS systém se spisovou službou a digitálním archivem, který obsahuje komplexní řešení pro správu dokumentů a procesů nad nimi. Šetří náklady, zrychluje a zjednodušuje administrativní činnosti a přináší řadu dalších výhod uživatelskou přívětivost, flexibilitu, jednoduché ovládání a především rychlé nasazení.

abcSuite

Platforma abcSuite (aplis business communication Suite) představuje řadu produktů s unifikovaným technologickým základem, které je možné implementovat samostatně i integrovaně.

ELOprofesional 10

Řízení toku informací, digitální procesy, spolupráce, sdílení znalostí včetně mobilního řešení a portálů.

xArchive

Archivní server vybavený protokolem SAP ArchiveLink, který Vám umožní snadné skenování, zpracování a import elektronických dokumentů, a to nejen v systému SAP, ale i mezi různými systémy a platformami.

Docspoint

Ať už jste účetní kancelář, účetní oddělení firmy nebo společnost využívající služby externího účetního, řešení Docspoint vám pomůže zlepšit účetní workflow, ušetřit cenný čas a díky tomu uspořit nemalé finance.

Nalezeno: 13 


Nenelezli jste váš produkt v seznamu?

Můžete zkusit fulltextové hledání. Pokud jej najdete, možná nemá vlastnosti, aby vyhověl hledání. Pokud by zde být měl, konktaktujte nás. Vylepšíme výsledky tohoto hledání.

Další informace o produktech

 Odkaz na externí zdroje, které se zabývají řešením Systémy pro archivaci účetních dokladů.
Ikony Nhor Phai(www.flaticon.com) licencovány dle CC 3.0 BY. Obrázky Pixabay.