Při řízení zaměstnanců potřebujete pracovat s úkoly a různými nápady. Také občas potřebujete znát stav jako manažer, nebo (interní) zákazník. Stav zakázek, nedokončený vývoj. Obecně úkoly, které má někdo přidělené.
Předkládáme vám seznam řešení, která dokáží sledovat stav prací na jednotlivých úkolech v rámci týmu. Přitom tyto úkoly sdružují do projektů. Přestože se o plnohodnotné projektové nástroje často nejedná, zvládnete s nimi řídit s některými omezeními i projektové portfolio. Jednoduchou agendu týmových úkolů zvládají výborně.
Některý software jsou dostupný pro menší počty uživatelů zdarma. Toto vám dává možnost vyzkoušet, co bude nejvíce vyhovovat vašim potřebám.
Sdílení informací, úkolů, řízení procesů a jejich automatizace.
Česká aplikace na správu úkolů a efektivní spolupráci v menších týmech. Perfektní k rychlé komunikaci, hlídání rozpočtu, fakturaci a zvládání termínů.
Více jak 35 nástrojů zdarma pro sdílení a spolupráci včetně workflow automatizace.
Jednoduché řešení pro týmy ke sledování postupu prací - a zajištění výsledků. Zdarma.
Specializovaný projektově orientovaný ERP systém s mnoha unikátními funkcemi, prokazatelně zvyšující efektivitu firmy a zisk ze zakázek. Navigo3 nejen podpoří efektivní řízení zakázek, ale stane se krevním oběhem firmy. Od obchodní příležitosti po fakturu.
Software, který dělá firmy efektivnější, profesionálnější a konkurenceschopnější.
Instant Team je nástroj pro všechny členy projektového týmu. Sdílení informací a spolupráce na projektu zde není jako přívažek, ale jako centrální koncept.
Nástroj pro projekty a spolupráci. Sledování průběhu projektů, diskuze k úkolům a tématům, chat, seznamy, kalendář, ukládání dokumentů.
Můžete zkusit fulltextové hledání. Pokud jej najdete, možná nemá vlastnosti, aby vyhověl hledání. Pokud by zde být měl, konktaktujte nás. Vylepšíme výsledky tohoto hledání.
Proč používat projektové nástroje na projekty?
Neoslovily vás žádné nápady na zlepšení? Zkuste se podívat na všechny problémy po profesích.