Více jak 35 nástrojů zdarma pro sdílení a spolupráci včetně workflow automatizace.
Sdílení informací, úkolů, řízení procesů a jejich automatizace.
Digitalizace procesů firmy nebo organizace. Obejdete se bez papírových dokumentů a máte přehled o všem, co potřebujete vědět. Procesy a dokumenty budete mít na dosah ze svého mobilu, tabletu nebo počítače.
Orgnes je jednoduše přizpůsobitelný workflow engine. Vytvořte libovolnou funkcionalitu automatizující spolupráci bez programování.
Jednoduchá online automatizace procesů na principu kanban karet
Dlouhodobá archivace elektronických dokumentů, vyhovuje legislativním nárokům na uložení elektronických dokumentů, používá moderní bezpečnostní mechanizmy pro ověření důvěryhodnosti dokumentu a vše je doloženo certifikovanými časovými razítky.
Řešení integrované s klasickým průzkumníkem Windows a s MS Office. Obsahuje i workflow pro automatizaci oběhu a schvalování dokumentů.
Přehledné, řízené procesy zajišťují v jednotném chytrém prostředí účinnou týmovou spolupráci zaměstnanců! Rychlá a efektivní správa dokumentů. Jednoduché sledování změn, schvalování a opětné vyhledávání dokumentů v jednotném prostředí! Kompletní řešení i pro složité procesy, větší přehlednost a transparentnost pomáhá k vyšší produktivitě.
PowerFLOW je nástroj, kde si jednoduchá workflow naklikáte pomocí drag'n'drop myší. Workflow můžete postavit z hotových kostiček Úkol, Doporučení, Schválení, nebo z kostiček upravených na míru pro vaši firmu.
eIntranet je webová aplikace poskytující prostor pro usnadnění předávání informací mezi zaměstnanci, případně i dalšími externími spolupracovníky
Můžete zkusit fulltextové hledání. Pokud jej najdete, možná nemá vlastnosti, aby vyhověl hledání. Pokud by zde být měl, konktaktujte nás. Vylepšíme výsledky tohoto hledání.