Jakmile dojde k události (dodávce, objednávce, přejímce zboží apod.), odesílatel předává zprávu. Ve formátu EDI, který umožňuje přesně identifikovat druh zboží, množství, velikost balení, dodavatele, apod.
EDI zpráva je automaticky interpretována cílovým systémem. Může se jednat o přijetí zboží, fakturu, objednávku nebo katalog zboží s cenami.
Identifikace zboží, jeho množství a způsob balení jsou automaticky zaneseny do informčních systémů a tím je redukována chybovost a zdržení při přepisování dat z např. papírového dokumentu. Proto se dnes v případě EDI mluví o automatizaci odběratelských procesů.
EDI je dnes nabízeno v různých variantách:
EDI komunikaci aktuálně podporuje většina ERP software na našem trhu. Jejich přehled najdete v odkazu dole.
ERP systém pro komplexní řešení procesů středních a velkých společností, se specializací na velkoobchod, maloobchod a logistiku ve skladech, orientovaný na zákaznická přizpůsobení a dodaný přímo výrobcem.
Webové EDI je ideální volbou pro malé a středně velké společnosti, které mají zájem o výměnu elektronických obchodních dokumentů prostřednictvím EDI.
PREMIER system je komplexní informační a ekonomický software (ERP system) pro řízení menších, středních a středně velkých firem. Technologicky vyspělé produkty PREMIER system nabízí komfortní pokrytí všech firemních procesů, rychlou dostupnost a bezpečnost dat, stabilitu, otevřenost a dokonalý přehled o firmě.
ORION EDI je systém pro elektronickou výměnu dokladů (EDI) jako jsou objednávky, faktury, dodací listy, ceníky, katalogy zboží, stavy zásob, logistické doklady a další. Jde o řešení poskytované formou služby, které slouží pro bezpapírové zprocesování nákupu i prodeje pomocí výměny strukturovaných dokladů v elektronické formě.
EDI řešení pro chytré řízení zásobovacího řetězce, vhodná pro společnosti různých velikostí a z rozličných odvětví.
ERP software s podporou DMS, workflow a BPM
Efektivní Monitoring Dokladů elektronické výměny - řešení B2B komunikace propojí Váš systém se systémy Vašich obchodních partnerů a umožní Vám zpracovat všechny běžně využívané formáty při elektronické výměně dat.
Produkt rozšiřuje vlastnosti ekonomického systému POHODA o možnost výměny obchodních dokumentů (faktur, dodacích listů a objednávek) s obchodními řetězci, hypermarkety, supermarkety a ostatními obchodníky používajícími aplikaci Desktop EDI.
Samostatný modul softwaru Maggio, který jsme vyvinuli pro zvýšení zabezpečení firemní EDI komunikace. Napojení na běžné podnikové systémy, čímž spolehlivě a levně řeší vaši elektronickou komunikaci.
Můžete zkusit fulltextové hledání. Pokud jej najdete, možná nemá vlastnosti, aby vyhověl hledání. Pokud by zde být měl, konktaktujte nás. Vylepšíme výsledky tohoto hledání.
Pro představu, jaké informace mohou probíhat automaticky zde výběr několika typů EDI zpráv:
Touto automatizací ušetříte jak manuální práci, tak snížíte riziko zanesení chyb do systémů.
Benefity jsou ale ještě významější:
Neoslovily vás žádné nápady na zlepšení? Zkuste se podívat na všechny problémy po profesích.