Volba funkcí systému pro EDI závisí na cíli, jaký máte k jeho zavedení. A na objemech a počtech zpráv. Pro pár desítek zpráv týdně bude postačovat webové EDI. Naopak, pokud potřebujete zrychlit procesy a automatizovat operace, zavést kontroly (cena, množství,...) apod. tak se vám vyplatí již samostatný systém s integrací do vašeho ERP řešení.
Navíc, možnosti a přínosy řešení nezávisí pouze na vás.
Webové EDI je ideální volbou pro malé a středně velké společnosti, které mají zájem o výměnu elektronických obchodních dokumentů prostřednictvím EDI.
Efektivní Monitoring Dokladů elektronické výměny - řešení B2B komunikace propojí Váš systém se systémy Vašich obchodních partnerů a umožní Vám zpracovat všechny běžně využívané formáty při elektronické výměně dat.
Produkt rozšiřuje vlastnosti ekonomického systému POHODA o možnost výměny obchodních dokumentů (faktur, dodacích listů a objednávek) s obchodními řetězci, hypermarkety, supermarkety a ostatními obchodníky používajícími aplikaci Desktop EDI.
EDI řešení pro chytré řízení zásobovacího řetězce, vhodná pro společnosti různých velikostí a z rozličných odvětví.
PREMIER system je komplexní informační a ekonomický software (ERP system) pro řízení menších, středních a středně velkých firem. Technologicky vyspělé produkty PREMIER system nabízí komfortní pokrytí všech firemních procesů, rychlou dostupnost a bezpečnost dat, stabilitu, otevřenost a dokonalý přehled o firmě.
ERP systém pro komplexní řešení procesů středních a velkých společností, se specializací na velkoobchod, maloobchod a logistiku ve skladech, orientovaný na zákaznická přizpůsobení a dodaný přímo výrobcem.
ERP software s podporou DMS, workflow a BPM
ORION EDI je systém pro elektronickou výměnu dokladů (EDI) jako jsou objednávky, faktury, dodací listy, ceníky, katalogy zboží, stavy zásob, logistické doklady a další. Jde o řešení poskytované formou služby, které slouží pro bezpapírové zprocesování nákupu i prodeje pomocí výměny strukturovaných dokladů v elektronické formě.
Samostatný modul softwaru Maggio, který jsme vyvinuli pro zvýšení zabezpečení firemní EDI komunikace. Napojení na běžné podnikové systémy, čímž spolehlivě a levně řeší vaši elektronickou komunikaci.
Můžete zkusit fulltextové hledání. Pokud jej najdete, možná nemá vlastnosti, aby vyhověl hledání. Pokud by zde být měl, konktaktujte nás. Vylepšíme výsledky tohoto hledání.
Electronic Data Interchange (EDI) je standardní formát pro výměnu obchodních dat s cílem umožnit přenos dat mezi různými podnikovými softwary běžících na různých operačních systémech. Formát je standardizován americkou normou ANSI X12 (komerční verze EDIFACT). Fakticky se jedná se o textovou větu, která má hlavičku, identifikuje odesílatele a příjemce a samozřejmě vlastní zprávu.
Systém odesílatele vygeneruje dokument (fakturu, objednávku, apod.) a ta je převedena do formátu EDI. Takto je předána příjemci (důvěryhodnou komunikační cestou). Informační systém příjemce automaticky dokument zaeviduje do systému spisové služby a podle typu zprávy vloží do cílového informačního systému, kde je zpracována (objednávka schválena, faktura zaúčtována a zaplacena, ...).
Přínosy systémy pro elektronickou výměnu dat (EDI):
Neoslovily vás žádné nápady na zlepšení? Zkuste se podívat na všechny problémy po profesích.