Nasazení řešení
Zavedení systému pro elektronickou výměnu (EDI)
EDI - elektronická výměna dokladů
Co na stránce najdete?
Vyřešení problému nebo zlepšení    Nasazení řešení
Řešení problému s firemními procesy obvykle vyžaduje jeden nebo několik kroků. Toto je jeden z nich. Najdete zde, jak jej provést a co vám to přinese.

Interní aktivita - před některými kroky je potřeba interního úsilí. Nebo pokud chcete ušetřit. Přečtěte si, jak zajistit aktivity ve vlastní režii.
Nasazení IT řešení - implementace softwarového řešení. Zjistíte, jak vybrat vhodný software.
Konzultace - využití služeb externích konzultantů. Čtěte, jak vybrat toho správného poradce (nejen pro ICT oblast).
Zavedení systému pro elektronickou výměnu (EDI) je Nasazení řešení

Vybrané produkty vkládejte do Aktovky . Zde je snadno najdete, můžete je porovnávat. Po přihlášení se uloží a budou přístupné trvale. Přehled si pak můžete poslat na email.

Zákaznické příběhy (část Jak vybrali jiní) vám dají skutečně zjištěné přínosy, problémy při implementaci a zkušenosti s konkrétním dodavatelem z praxe jiných firem.

Není toto řešení pro vás?
Zkuste přehled oblastí nebo přehled problémů.
Nebo bleskově prohledejte fulltextové naši databázi:

Zavedení systému pro elektronickou výměnu (EDI)

Elektronická výměna dat řeší kompletní předání dokumentu (dokladu) z jedné firmy do druhé. Doklady mohou být objednávky, faktury, odvolávky, příjemky, expediční příkazy, dodací listy, avízo o platbě, vratky, ale i katalogy zboží, ceníky, přehledy, apod.

Výběr řešení

Volba funkcí systému pro EDI závisí na cíli, jaký máte k jeho zavedení. A na objemech a počtech zpráv. Pro pár desítek zpráv týdně bude postačovat webové EDI. Naopak, pokud potřebujete zrychlit procesy a automatizovat operace, zavést kontroly (cena, množství,...) apod. tak se vám vyplatí již samostatný systém s integrací do vašeho ERP řešení. 

Navíc, možnosti a přínosy řešení nezávisí pouze na vás.

Jak vybrali jiní

 Reference pro  Zavedení systému pro elektronickou výměnu (EDI). Příběhy firem, které řešení nasadily. Mají reálné zkušenosti. Čtěte, jaké řešily problémy a získaly benefity.

zavedením elektronické výměny dat s dodavateli (EDI)

 Seznam vhodných produktů nebo služeb pro  Zavedení systému pro elektronickou výměnu (EDI).

Filtr


 Outsourcing

 100% online





 Připraveno pro GDPR
 Demo produktu

 Použití zdarma

 Advokátní kancelář

Řazení

  O řazení

Webové EDI

Webové EDI je ideální volbou pro malé a středně velké společnosti, které mají zájem o výměnu elektronických obchodních dokumentů prostřednictvím EDI.

EMOND

Efektivní Monitoring Dokladů elektronické výměny - řešení B2B komunikace propojí Váš systém se systémy Vašich obchodních partnerů a umožní Vám zpracovat všechny běžně využívané formáty při elektronické výměně dat.

JAZZ EDI - Pohoda

Produkt rozšiřuje vlastnosti ekonomického systému POHODA o možnost výměny obchodních dokumentů (faktur, dodacích listů a objednávek) s obchodními řetězci, hypermarkety, supermarkety a ostatními obchodníky používajícími aplikaci Desktop EDI.

EDI komunikace (eXite®)

EDI řešení pro chytré řízení zásobovacího řetězce, vhodná pro společnosti různých velikostí a z rozličných odvětví.

PREMIER system

PREMIER system je komplexní informační a ekonomický software (ERP system) pro řízení menších, středních a středně velkých firem. Technologicky vyspělé produkty PREMIER system nabízí komfortní pokrytí všech firemních procesů, rychlou dostupnost a bezpečnost dat, stabilitu, otevřenost a dokonalý přehled o firmě.

VENTUS

ERP systém pro komplexní řešení procesů středních a velkých společností, se specializací na velkoobchod, maloobchod a logistiku ve skladech, orientovaný na zákaznická přizpůsobení a dodaný přímo výrobcem.

ERP Karat

ERP software s podporou DMS, workflow a BPM 

ORION EDI

ORION EDI je systém pro elektronickou výměnu dokladů (EDI) jako jsou objednávky, faktury, dodací listy, ceníky, katalogy zboží, stavy zásob, logistické doklady a další. Jde o řešení poskytované formou služby, které slouží pro bezpapírové zprocesování nákupu i prodeje pomocí výměny strukturovaných dokladů v elektronické formě.

Maggio EDI

Samostatný modul softwaru Maggio, který jsme vyvinuli pro zvýšení zabezpečení firemní EDI komunikace. Napojení na běžné podnikové systémy, čímž spolehlivě a levně řeší vaši elektronickou komunikaci.

Nalezeno: 9 


Nenelezli jste váš produkt v seznamu?

Můžete zkusit fulltextové hledání. Pokud jej najdete, možná nemá vlastnosti, aby vyhověl hledání. Pokud by zde být měl, konktaktujte nás. Vylepšíme výsledky tohoto hledání.

Popis Zavedení systému pro elektronickou výměnu (EDI)

Electronic Data Interchange (EDI) je standardní formát pro výměnu obchodních dat s cílem umožnit přenos dat mezi různými podnikovými softwary běžících na různých operačních systémech. Formát je standardizován americkou normou ANSI X12 (komerční verze EDIFACT). Fakticky se jedná se o textovou větu, která má hlavičku, identifikuje odesílatele a příjemce a samozřejmě vlastní zprávu.

Systém odesílatele vygeneruje dokument (fakturu, objednávku, apod.) a ta je převedena do formátu EDI. Takto je předána příjemci (důvěryhodnou komunikační cestou). Informační systém příjemce automaticky dokument zaeviduje do systému spisové služby a podle typu zprávy vloží do cílového informačního systému, kde je zpracována (objednávka schválena, faktura zaúčtována a zaplacena, ...). 

Přínosy systémy pro elektronickou výměnu dat (EDI):

  • redukce chybovosti při výměně a pořizování dat,
  • efektivnější návazné procesy - výroba, logistika, obchod,
  • rychlost,
  • snadné vyhledávání, sdílení a oběh dokladů po firmě,
  • elektronická archivace dokladů,
  • úspora nákladů (tisk, poštovné, administrativa).

Další informace o produktech

 Odkaz na externí zdroje, které se zabývají řešením Zavedení systému pro elektronickou výměnu (EDI).
Ikony Nhor Phai(www.flaticon.com) licencovány dle CC 3.0 BY. Obrázky Pixabay.