DIGITÁLNÍ CESTA
Průvodce
Rychlá navigace a navštívené položky
Home
Dotazy digitálního průvodce
Profese
Softwarové oblasti
Odvětví
Průvodce
Problémy
Problémy podle profesí
Management
Řízení společnosti
Projektová kancelář
Kvalita a audit
Vedení zaměstnanců
Obchod a marketing
Obchod
IT sekce
Provoz a rozvoj IT
IT bezpečnost
Podpůrná oddělení
Administrativa
Lidské zdroje (HR)
Právní oddělení
Finanční řízení
Finance
Účetnictví
Problémy
Produkty
Produkty podle softwarových kategorií
Procesy
Digitalizace procesů (workflow)
Řízení firemních procesů (BPM)
Robotizace procesů (RPA)
Projekty
Organizace úkolů
Řízení projektů
Dokumenty
Dokumentační systémy (DMS)
Digitalizace dokumentů
Archivace dokumentů (RM)
Bezpečnost
Zálohování
Organizace a řízení
Dovolenky
Organizace úkolů
Produkty
O projektu
Digitální způsoby řešení firemních problémů
HLEDÁM ŘEŠENÍ
Jak to funguje
Co tu najdete
Vložení potávky na řešení
Služby
UMÍM ŘEŠIT
Jak to funguje
Nový dodavatel - chci tu být
Řešil jsem nový problém
Služby pro dodavatele
CHCI SDÍLET
Vložit příběh své firmy
Chci spolupracovat
Nenašel jsem - co vám tu chybí
Články
Časté dotazy
Naše pravidla
Kontakt
O projektu
Aktovka - vybrané produkty
Nejsou vybrány žádné produkty.
Při procházení aplikací máte možnost vložit produkty a řešení do
Aktovky. Pak se Vám zobrazí v tomto okně.
Produkty můžete porovnávat nebo si jejich seznam odeslat do emailu pro pozdější využití.
Přihlašte se
a budete je tu mít napořád.
Přihlásit se
(current)
Registrovat
(current)
Řešení
Účetnictví
Hledání
Ctrl+Shift+F
Hledání
zadejte klíčové slovo
Hledej
Close
Co na stránce najdete?
Možnosti řešení
Přehled oddělení a aktivit, které mohou podniknout k řešení problémů. Někdy zlepšení stavu docílíte jednou aktivitou, jindy je potřeba kombinace.
Celkový pohled na řešení problému vám dá Problém. Chcete přejít na
problémy
.
Máte zvolené oddělení: Účetnictví
Přitom si můžete filtrovat jednotlivé položky tlačítky podle oblasti, kterou pokrývají.
Některé položky jsou skryté a lze je vyhledat pouze fulltextově:
MOŽNOSTI ŘEŠENÍ
Účetnictví
Profese
Řízení společnosti
Projektová kancelář
Kvalita a audit
Vedení zaměstnanců
Obchod
Provoz a rozvoj IT
IT bezpečnost
Administrativa
Lidské zdroje (HR)
Právní oddělení
Nákup
Finance
Účetnictví
Problémy po profesích
Účetnictví
Úplný přehled
Digitalizace procesů účetního oddělení nebo činností, kdy jsou předávány vstupy do účetnictví přinese úspory práce a času, snížení chybovosti při současném zlepšení dostupnosti.
Zavedení systému pro elektronickou výměnu (EDI)
Elektronická výměna dat řeší kompletní předání dokumentu (dokladu) z jedné firmy do druhé. Doklady mohou být objednávky, faktury, odvolávky, příjemky, expediční...
Outsourcing zpracování faktur
Agenda fakturace jako služba. Pouze schvalujete nové faktury, autorizujete platby a máte přehled o všech fakturách bez starostí. Dodavatel data předává do vašeho...
Systémy pro archivaci účetních dokladů
Daňové doklady v elektronických systémech musí splňovat předepsané parametry, aby byly naplněny zásady vedení účetnictví. Například se jedná o elektronický podpis...
Elektronická archivace mzdových listů
Zákonný požadavek uchovávat mzdové listy zaměstnanců stanoví dobu 30 let. Firmy je typicky tisknou. Pak je musí dobře zabezpečit, protože se jedná o velice citlivé...
Řízený oběh přijatých faktur
Faktury mají ve firmách často složitou cestu. Od přijetí po zaúčtování může uběhnout i několik týdnů. Pokud papírová faktura někde nezapadne. Digitalizace oběhu...
Vytěžování dat z faktur
Přepisováním údajů z faktur do ERP systémů jste neefektivní a navíc s rizikem chyb. Představíme vám řešení, které zajistí digitalizaci dokumentů. Nejčastěji se...
Specializované online nástroje na oběh faktur
Řešení na internetu pro evidenci, zaúčtování a elektronický oběh faktur s možností odesílání faktur odběrateli.
Firmy, co nasadily podobná řešení
 Jak podobný problém vyřešily jiné firmy pro profesi Účetnictví a co tím získaly.
Pořízení účetních dokladů okamžitě a kdekoliv
pro
via electra
Dnes můžeme pořizovat účetní doklady okamžitě s pomocí mobilní aplikace nebo zaslat...
Přestali jsme posílat faktury poštou
pro
SPOLEČNĚ, o.p.s.
Papírové doklady jsme převedli do digitální podoby s možností je vkládat odkudkoliv přes webové rozhraní. Dnes máme přehled a administrativa s fyzickým předáváním nás již...
Účetní doklady zaúčtovány včas
pro
Auto Anex
Ve firmě vznikla jasná dokladová linka, kde všichni dotčení uživatelé mají přehled, kde se...
Zákazníci skenují dokumenty, my je vytěžujeme
pro
InterGest CZ
Zákazníci skenují vlastní dokumenty, které se následně přenáší do DOCU-X DMS, který běží v INTERGEST CZ. Některé dokumenty jsou zároveň vytěžovány pomocí DOCU-X OCR. Zákazníci...
Profese
Řízení společnosti
Projektová kancelář
Kvalita a audit
Vedení zaměstnanců
Obchod
Provoz a rozvoj IT
IT bezpečnost
Administrativa
Lidské zdroje (HR)
Právní oddělení
Nákup
Finance
Účetnictví
Ikony
Nhor Phai
(www.flaticon.com) licencovány dle
CC 3.0 BY
. Obrázky
Pixabay
.