Pokud obchodník nedokáže relativně rychle zjistit, v jakém stavu se zákazníkova objednávka nachází, zahrává si s důvěrou, kterou u zákazníka často pracně budoval.
Řešením je jak organizace realizačního procesu, tak nasazením systému, ve kterém bude přehled o stavu jednotlivých zakázek. Toto vám umožní nejen být důvěryhodní pro zákazníky, ale i vyhodnocovat proces a pracovat na jeho zrychlení nebo zlevnění.
Prvním důležitým bodem je cíl a vaše situace. Chcete jen jednoduchý přehled? Nebo naopak se vaše organizace rozrostla a nízký přehled o aktivitách je zřejmý napříč mnoha týmy. Máte mnoho procesů a různých produktů? Dodáváte podobné služby všem zákazníkům, nebo je každá zakázka úplně jiná?
Od toho se bude i odvíjet i řešení:
Výše uvedené nástroje nazaručí:
Nasadili jste řešení, které zlepšilo život vašim zákazníkům? Zde se můžete pochlubit, varovat ostatní a přitom třeba získat nového zákazníka.
Řešili jste podobný problém nebo máte zkušenosti v této oblasti? Kontaktujte nás a pomozte vylepšit obsah této stránky.
Konktaktujte nás a můžete prezentovat svoje zkušenosti.