ISO normy jsou zaměřeny na řízení firmy a kvalitu služeb zákazníkům. Jde především o způsoby organizace práce (od postupů, motivace, informací a znalostí po vyhodnocování a zlepšování). Nenařizují nasazení informačních systémů ani využívání externích konzultačních služeb.
V dnešní době si můžete hodně činností usnadnit a dostat je na vyšší úroveň. Využití digitalizace a automatizace přirozeně povede i ke snazšímu splnění požadavků noremy.
Naplnění všech požadavků norem ISO je celofiremní aktivita, ve které hlavní roli hraje zákazník. Všechny činnosti ve firmě jsou konány s ohledem na zjištění potřeb zákazníků a následnou dodávku služeb k naplnění těchto potřeb. Přitom dochází k realizaci firemních cílů, které jsou musí být pravidelně revidovány, přezkoumávány, upravovány.
Zavedením systému managementu kvality získáte:
K plnění požadavků ISO norem přispívají různé nástroje. Software, jehož zavedení není podmínkou, ale usnadní vám život s měřením procesů a správou dokumentů.
Nasadili jste řešení, které zlepšilo život vašim zákazníkům? Zde se můžete pochlubit, varovat ostatní a přitom třeba získat nového zákazníka.
Řešili jste podobný problém nebo máte zkušenosti v této oblasti? Kontaktujte nás a pomozte vylepšit obsah této stránky.
Konktaktujte nás a můžete prezentovat svoje zkušenosti.