Jak podobný problém vyřešily jiné firmy pro profesi Kvalita a audit a co tím získaly.
Kvalita a audit - další informace
Kvalita je to, co řekne zákazník. Je jedno, zda se jedná o externího nebo interního. Informační systémy na Digitální Cestě kvalitu samy o sobě nezaručí. Jejich rozumná implementace s cílem podpořit řízení procesů ke zlepšení kvality nesporně povede.
Oblast kvality nabízí mnoho potenciálu. Hlavně v menších firmách, kdy je pokryta méně, než by bylo potřeba:
- řízení dokumentů, jejich oběh ve firmě, správa korespondence,
- zaměření se na klíčové procesy a jejich cíle, úzká hrdla činností, měření a systematické zlepšování,
- snižování a optimalizace nákladů, snížení nákladů na nekvalitní výrobky a různé úspory,
- lepší řízení a využívání zdrojů pokud o nich máte přehled,
- dostupnost informací a snadné vyhledání, řízení přístupu k různým kategoriím.
Výše uvedené body jsou i požadavkem norem ISO, takže je tak jako tak budete muset řešit. A jejich naplnění je užitečné pro vlastníky firmy.