V Navigu dnes máme kompletní přehled o portfoliu projektů včetně strukturálního a finančního plánování pracovních výkazů.
Dodavatel: Navigo Solutions s.r.o.
Rok realizace: 2013
HBH Projekt - projektová a konzultační kancelář
https://www.hbh.cz/
Jsme nezávislá společnost inženýrů, specialistů a konzultantů nabízející široké spektrum profesionálních služeb v oblasti dopravní infrastruktury.
Mnohaleté zkušenosti našich expertů ze stovek úspěšně dokončených projektů a naše schopnost sestavit tým dle potřeb a požadavků klienta nám umožňuje dosahovat excelentních výsledků i na těch nejkomplikovanějších a nejrozsáhlejších projektech.
Stávající řešení evidence projektů nemělo všechny potřebné funkce a dále se nerozvíjelo. Současně nebylo možno přehledně zobrazit klíčové ukazatele u projektů.
Potřebovali jsme snadno plánovat a evidovat odpracovanou činnost u jednotlivých projektů. Důvodem pro výběr nového systému byla i potřeba multiměnového řešení projektů - pro zpracování českých i slovenských zakázek.
Hledali jsme přehledný a flexibilní systém. Důležitá pro nás byla webová dostupnost systému odkudkoliv.
Volili jsme mezi systémy Navigo3, QI, Helios a Deltek. Navigo3 nás přesvědčilo svým zaměřením na vedení zakázek při zachování jednoduchosti, přehlednosti, při přiměřených nákladech.
V Navigu momentálně vedeme přes 2000 projektů. U všech máme okamžitý přehled o stavu a bilanci. Predikce výsledku zakázek nás upozorní na neoptimální vývoj projektu. Možnost zobrazení projektů jednotlivě či souhrnně, po dílčích částech, či při rozpadu na jednotlivé položky systém umožňuje včasnou identifikaci problémů a jejich příčinu.
„Služba Navigo3 nahradila naše původní řešení zakázkového systému. Společnosti přinesla kompletně cloudové a tedy v zásadě „bezstarostné“ řešení pro plánování a řízení projektů. Oceňujeme nepřetržitý vývoj a zdokonalování systému a zcela transparentní řešení multiměnovosti, které umožnilo nasadit systém ihned i pro naše slovenské kanceláře.”
S pomocí indikátorů výkonnosti jsme schopni získávat i data pro podporu strategického řízení celého našeho portfolia. Také se nám daří lépe využívat kapacitu celé společnosti.
Jediným kamenem úrazu Naviga pro nás byla absence multiměnovosti, kterou během krátké doby na náš požadavek do systému doplnili. Z našeho popudu také k možnosti výběru prací přidali do systému i možnost konkrétních alokací na jednotlivé pracovníky. Po prvním krátkém zaškolení zaměstnanců jsme v roce 2013 spustili testovací provoz. Jeho spuštění ve webovém prohlížeči bylo okamžité. V průběhu prvního měsíce jsme naimportovali nejdůležitější data z dříve užívaného systému. Napojili jsme docházkový systém, abychom ulehčili zaměstnancům vykazování. Do CRM modulu jsme vložili kontakty i s údaji z dosavadních jednání. Na začátku roku 2019 proběhla integrace účetnictví do Naviga, čímž jsme odstranili duplicitu při zadávání údajů.
Vývoj, zavádění a konzultace nástroje Navigo3 na plánování a řízení zakázek/projektů.
Zkušenost s dodavatelem při realizaci
Vstřícný přístup, skvělá podpora při testování, produkt vyvíjený se znalostí požadavků.