Pokud jste nenašli oblast, co jste hledali, podívejte se na celkový přehled.
Proč Artin Chatbot? Systémy pro zpracování lidské řeči / textu se stále zdokonalují. Mnoho společností řeší problém, jak zlepšit zákaznickou péči, jelikož se jedná o jeden z kritických bodů pro udržení zákazníka. Společnosti většinou používají mnoho systémů pro uložení informací o zákazníkovi. Operátoři poté na zákaznických centrech často provádí stereotypní práci při zjišťování informací o zákazníkovi ze systémů a mnohdy zodpovídají i stále stejné dotazy. Všechny tyto úkoly stojí čas a tedy i peníze.
Artin Chatbot je inteligentní chatovací robot, který je schopen zodpovědět časté dotazy zákazníka. Chatbot se zvládá připojit i do interního systému společnosti a zjistit potřebné informace, jako je například číslo objednávky. Na základě těchto schopností šetří práci operátorovi, který tímto dostává prostor k řešení komplexnějších problémů dalších zákazníků. V případě, že chatbot narazí na své limity, je schopen předat práci svému lidskému kolegovi se všemi informacemi o rozhovoru. Ve výsledku ušetří Chatbot operátorovi průměrně 3 minuty z každého rozhovoru.