Pokud jste nenašli oblast, co jste hledali, podívejte se na celkový přehled.
Představuje dynamický a živý systém podporující efektivní fungování společnosti. Díky aplikaci je možné řešit běžné provozní záležitosti přehledněji a hospodárněji – eIntranet usnadňuje např. proces schvalování dovolených či cestovních příkazů, kontrolu docházky a výkazů práce, zadávání úkolů zaměstnancům, předávání důležitých informací, termínů a dokumentů, ukládání kontaktů, evidenci listinné pošty, knihy jízd, rezervaci objektů, evidenci majetku, zpracování přijatých faktur, realizaci testů, práci s datovými schránkami, elektronickou evidenci tržeb či zpracování firemních anket.
Je velkým pomocníkem nejen pro pracovní týmy, které se nenacházejí na jednom pracovišti, ale usnadňuje také například zaměstnancům i zaměstnavatelům práci z domova (předávání informací, kontrola odvedené práce).
Zabýváme se komplexní podporou v oblasti IT pro malé a střední společnosti – správou sítí, kterým se vlastní IT oddělení nevyplatí, či speciálním poradenstvím pro firmy, které vlastní IT mají, ale s určitými úkoly si nevědí rady.