Pokud jste nenašli oblast, co jste hledali, podívejte se na celkový přehled.
Modul Dokumenty (DMS) slouží pro centrální správu dokumentů. Dokument může obsahovat jeden nebo více souborů a lze jej opatřit popisem, klíčovými slovy, poznámkami nebo diskuzními příspěvky. Dokumentu se přiděluje kategorie (smlouva, faktura, objednávka apod.), která určuje jeho workflow a dostupnost funkcí pro ostatní uživatele (kdo vidí, kdo edituje, kdo schvalue atd.). Lze jej zařazovat do spisů, připojit k zakázkám, lidem, zdrojům a majetku nebo k parcelám na mapě. Dokumenty jsou rychle dostupné přes mobilní aplikaci.
Modul Aktivity slouží pro řízení zakázek a projektů, evidenci a řešení havárijí, poruch, softwarových chyb nebo výpadků služeb, plánování prací a úkolování osob. Umožňuje rozpad událostí na dílčí úkoly a činnosti s vlastními termíny a řešiteli. Umožňuje sledovat náklady a odpracovaný čas. Umožňuje automatické hlídání parametrů SLA smlouvy.
Modul Subjekty (CRM) představuje centrální registr subjektů pro uchovávání informací o zaměstnancích, zákaznících, dodavatelích, smluvních stranách apod. Lze evidovat adresy, kontaktní informace, obory podnikání, úroveň spolupráce a množství dalších údajů. Ověřuje aktuálnost údajů v centrálních rejstřících ARES a UIR-ADR.
Modul Mapy umožňuje umístit evidovaná data ostatních modulů na konkrétní místa na mapě. Připojit nájemní smlouvy k parcelám katastrální mapy, fotodokumentaci k objektům na leteckém snímku, označit umístění prodejen, nemovitostí naprodej, dopravních značek a mobiliáře na plánu města, ohlášených závad a má mnoho dalších využití. Mapy jsou vhodné také pro vizuální analýzu velkého množství údajů.
Modul Zdroje slouží pro evidenci majetku a zdrojů (nemovitostí, areálů a budov, technologických zařízení, inženýrských sítí, strojů, vozidel, ale i lidských zdrojů). Umožňuje evidovat prostorové členění budov na úrovni místností a jednotlivých pracovních míst (pracovišť), evidovat jejich obsazenost, vybavení nábytkem, přístoji a technologiemi v přehledném logickém členění.
Eira zefektivňuje spolupráci lidí v týmech i v celé firmě. Snadné zadávání nových dat napomáhá tomu, že si lidé rychle zvyknou do aplikace vkládat všechna data a informace o zakázkách, projektech atd. Lidé je pak mohou snadno vyhledat a prohlížet, aktualizovat a doplňovat o poznámky nebo diskuzní příspěvky. Eira pomáhá přesunovat komunikaci z emailů a chatů přímo k evidovaným zakázkám a dokumentům. Díky tomu je vždy vše snadno dohledatelné.
Pomáháme zákazníkům porozumět informacím o reálném světě v souvislostech a tak zvyšovat jejich konkurenceschopnost. Přinášíme pokročilé technologie, dříve dostupné jen největším firmám.
Karta dodavatele Rating 100%.