Pokud jste nenašli oblast, co jste hledali, podívejte se na celkový přehled.
S LogicalPlan zaměstnance využijete naplno, aniž byste je přetěžovali.
Vytíženost pracovníků a seznam jejich úkolů máte neustále na očích. Nikdo se proto nemůže vymlouvat, že úkol nestihl kvůli „jiné“ práci.
Týmová spolupráce někdy může být zběsilá.
V hlavě musíte nosit hordy neustále se měnících informací, kvůli kterým je někdy fakt těžké posoudit aktuální situaci.
V LogicalPlan proto můžete překlikávat mezi dvěma typy zobrazení.
Hned po naplánování projektu díky tomu víte, jak dlouho práce na něm zabere. A kdykoliv se můžete podívat, kolik jste toho už udělali. O stavu tak nikdy neztrácíte přehled.
Jakmile práci týmu naplánujete, každý uživatel má své úkoly automaticky zapsané do kalendáře. K jednotlivým úkolům může psát komentáře a přidávat k nim soubory.
Všichni tak mají k dispozici aktuální informace a nemusí nic dohledávat v mailech.