Archivaci faktur, tj. již vzniklých papírových dokumentů, můžete řešit těmito způsoby:
Přitom je vhodné postupně papírové faktury maximálně eliminovat a tím i nutnost fyzické archivace. Faktury v elektronické podobě archivujete bez nároků na fyzické místo, rychle vyhledáte a automaticky skartujete.
Elektronická výměna dat řeší kompletní předání dokumentu (dokladu) z jedné firmy do druhé. Doklady mohou být objednávky, faktury, odvolávky, příjemky, expediční příkazy, dodací listy, avízo o platbě, vratky, ale i katalogy zboží, ceníky, přehledy, apod.
Agenda fakturace jako služba. Pouze schvalujete nové faktury, autorizujete platby a máte přehled o všech fakturách bez starostí. Dodavatel data předává do vašeho systému (pro účetnictví, CRM, apod.).
Vzniklo vám velké množství papírových dokumentů z důvodu marketingové akce, dotazníkového šetření nebo jste se rozhodli přestěhovat firmu do nové lokality již bez papírového archivu? Využijete službu jednorázové digitalizace dokumentů.
Faktury mají ve firmách často složitou cestu. Od přijetí po zaúčtování může uběhnout i několik týdnů. Pokud papírová faktura někde nezapadne. Digitalizace oběhu faktur je řešením.
Řešení na internetu pro evidenci, zaúčtování a elektronický oběh faktur s možností odesílání faktur odběrateli.
Outsourcing archivace faktur, ale i jiných dokumentů je jednou z možností, jak snížit administrativní zátěž pro firmu. Pokud se chcete zbavit agendy se zaváděním faktur, objednávek apod do podnikových systémů, je zde další možnost - outsourcovat celý proces fakturace.
Převedení aktivit (procesu) na externího dodavatele vám dá nové možnosti. Díky tomu, že externí firma využívá digitalizační linku s vytěžováním dat, je schopna vám předat digitalizované faktury přímo do vašeho informačního systému.
Nebo budete mít k dispozici webové rozhraní, kde si faktury můžete prohlížet, nechat schvalovat a případně i archivovat s dodržením všech náležitostí daných zákonem.
Nejlepší papír je ten, který vůbec nevznikne. Předává se okamžitě, nezabírá místo, snadno se sdílí a ani jeho uchování nemá většinou vliv na jeho kvalitu.
Se zavedením elektronické výměny dat (EDI - Electronic Data Interchange) získáte: