Co na stránce najdete?
Problém či zlepšení
Jak řešit vybraný problém či nasadit zlepšení. Ukazujeme různé cesty (možnosti) řešení. Levné, zdarma, či robustní změny. Vyberete dle vaší situace a možností.

Klíčové jsou zákaznické příběhy (část Jak řešily jiné firmy). Získáte z reálné praxe - skutečné benefity, problémy při implementaci a zkušenosti s dodavatelem.

Řešení problému má obvykle více kroků (aktivit). Od úvodní analýzy po výběr vhodného systému.

V další části najdete detaily k řešení problému. A související odkazy.

Nanašli jste co jste hledali?
Zkuste přehled problémů (nebo detail pro profesi Právní oddělení).

Nebo bleskově fulltextově prohledejte celou naši databázi

Archivace smluv

Máte smlouvy archivované v zamčené skříni? A kopie si někde uchovávají obchodníci? Často vás kontaktují, že chtějí starší smlouvu? Že svoji kopii nemohou najít. Že by smlouva byla v emailu? A je to ta verze, kterou jste loni odsouhlasili se zákazníkem?
  Nacházíte se v podobné situaci? Dále se dočtete, jak vyřešit Archivace smluv. Pokud ne, nasměruje vás náš interaktivní průvodce. Nebo se podívejte na všechna zlepšení pro profesi Právní oddělení.

Jak řešit

Každá firma generuje v rámci podnikatelské činnosti smlouvy. Čím větší, stává se ze smluv rozsáhlá agenda. A po čase se jejich počet neuvěřitelně zvětší. Některé jsou platné, jiné už ne. Na nějaké nikdy už nešáhnete, jiné budete potřebovat za 5 let. To zvlánout není úplně triviální. Navíc zaměstnanci se ve firmách mění...

Zkusíme vás prověst možnostmi, jaké máte v digitálním světě (tj. pomíjíme papírový dokument s košilkou, co asistentka přenáší od jednoho šéfa k druhému). 

Můžete řešit problematiku smluv celkově - celý jejich životní cyklus - od tvorby přes schválení po archivaci. Pak se nevyhnete systému, který vám usnadní elektronický oběhu. Nebo se zaměříte pouze na archivaci s možností vyhledání - zde vám bude stačit jednoduchý dokumentační systém. Pokud využíváte elektronických podpisů, pak uvítáte funkci důveryhodného archivu.

A využíváte-li stále papírových smluv, využijete řešení pro digitalizaci a následnou archivaci.

Aktivity k vyřešení Archivace smluv
1 Důvěryhodný archiv dokumentů
2 Jednorázová digitalizace
3 Software pro oběh smluv

Jak řešily jiné firmy

 Archivace smluv řešily další firmy. Přečtěte si jak a jaké benefity tím získaly. Čeho se vyvarovat a jaké zkušenosti měly s dodavatelem.

Přehled řešení

1 Důvěryhodný archiv dokumentů

Právně závazné dokumenty v elektronických systémech opatřené elektronickým podpisem je musí mít pravidelně obnovované časové razítko. Tuto podmínku splňuje software s vlastnostmi důvěryhodného archivu.

2 Jednorázová digitalizace

Vzniklo vám velké množství papírových dokumentů z důvodu marketingové akce, dotazníkového šetření nebo jste se rozhodli přestěhovat firmu do nové lokality již bez papírového archivu? Využijete službu jednorázové digitalizace dokumentů.

3 Software pro oběh smluv

Uživatel vloží první verzi dokumentu a rozešle do připomínkového řízení. Pak zapracuje připomínky a odešle ke schválení. Po schválení smlouvy jsou nastaveny termíny platnosti a smlouva je k dispozici oprávněným osobám. Dodatky smlouvy snadno přidáte.

  Nenašli jste řešení pro vaši firmu? Zkuste našeho interaktivního průvodce, ten vás nasměruje. Případně bleskově fulltextově prohledejte celou naši databázi
Ikony Nhor Phai(www.flaticon.com) licencovány dle CC 3.0 BY. Obrázky Pixabay.