Každá firma generuje v rámci podnikatelské činnosti smlouvy. Čím větší, stává se ze smluv rozsáhlá agenda. A po čase se jejich počet neuvěřitelně zvětší. Některé jsou platné, jiné už ne. Na nějaké nikdy už nešáhnete, jiné budete potřebovat za 5 let. To zvlánout není úplně triviální. Navíc zaměstnanci se ve firmách mění...
Zkusíme vás prověst možnostmi, jaké máte v digitálním světě (tj. pomíjíme papírový dokument s košilkou, co asistentka přenáší od jednoho šéfa k druhému).
Můžete řešit problematiku smluv celkově - celý jejich životní cyklus - od tvorby přes schválení po archivaci. Pak se nevyhnete systému, který vám usnadní elektronický oběhu. Nebo se zaměříte pouze na archivaci s možností vyhledání - zde vám bude stačit jednoduchý dokumentační systém. Pokud využíváte elektronických podpisů, pak uvítáte funkci důveryhodného archivu.
A využíváte-li stále papírových smluv, využijete řešení pro digitalizaci a následnou archivaci.
Právně závazné dokumenty v elektronických systémech opatřené elektronickým podpisem je musí mít pravidelně obnovované časové razítko. Tuto podmínku splňuje software s vlastnostmi důvěryhodného archivu.
Vzniklo vám velké množství papírových dokumentů z důvodu marketingové akce, dotazníkového šetření nebo jste se rozhodli přestěhovat firmu do nové lokality již bez papírového archivu? Využijete službu jednorázové digitalizace dokumentů.
Uživatel vloží první verzi dokumentu a rozešle do připomínkového řízení. Pak zapracuje připomínky a odešle ke schválení. Po schválení smlouvy jsou nastaveny termíny platnosti a smlouva je k dispozici oprávněným osobám. Dodatky smlouvy snadno přidáte.