Přehled o jednotlivých úkolech získáte lepším řízením práce, zavedením evidence úkolů a využitím různých nástrojů pro spolupráci. Pro případ větších úkolů je vhodné nasazení principů projektového řízení.
Pokud máte větší tým a každý má přiděleno 10 a více úkolů, stává se sledování úkolů noční můrou. Pro všechny. Proto se nabízí využití digitální cesty, kdy úkoly jsou pěkně na serveru s přiřazenou zodpovědností, aktualizací stavu a prioritou.
I v malém týmu potřeba sledovat stav úkolů. Třeba proto, že někdo další čeká na výstupy. S tím pomohou nástroje pro týmové úkoly nebo projektové řízení. Najdete zde přehled software a jak vybrat produkt na řízená týmových úkolů.
Přehled úkolů lze evidovat:
Každá z těchto metod má své výhody a nevýhody spočívající v možnostech řízení přístupů, jednoduchosti sledování postupu prací, závislostí jednotlivých činností, či přehledném zobrazení aktivit v kalendáři.