Co na stránce najdete?
Problém či zlepšení
Jak řešit vybraný problém či nasadit zlepšení. Ukazujeme různé cesty (možnosti) řešení. Levné, zdarma, či robustní změny. Vyberete dle vaší situace a možností.

Klíčové jsou zákaznické příběhy (část Jak řešily jiné firmy). Získáte z reálné praxe - skutečné benefity, problémy při implementaci a zkušenosti s dodavatelem.

Řešení problému má obvykle více kroků (aktivit). Od úvodní analýzy po výběr vhodného systému.

V další části najdete detaily k řešení problému. A související odkazy.

Nanašli jste co jste hledali?
Zkuste přehled problémů (nebo detail pro profesi Obchod).

Nebo bleskově fulltextově prohledejte celou naši databázi

Ofocení účtenek v terénu a odeslání do firmy

Obchodníci již z principu své práce jsou často na cestách. Přitom získávají účtenky za parkování, v restauracích, za pohonné hmoty. Nezřídka se stane, že se nějaký doklad ztratí. O administrativě po návratu z perného dne u klientů ani nemluvě.
  Nacházíte se v podobné situaci? Dále se dočtete, jak vyřešit Ofocení účtenek v terénu a odeslání do firmy. Pokud ne, nasměruje vás náš interaktivní průvodce. Nebo se podívejte na všechna zlepšení pro profesi Obchod.

Jak řešit

Ztráta dokladu je problém pro zaměstnance, kteří často cestují za klienty. Jednu výhodu to má. Nemusí se pak po návratu do kanceláře věnovat administrativě dokladů. Ta při intenzivní obchodní práci spotřebuje nemalé procento času obchodníka, kdy místo obchodu se věnuje papírování.

V době, kdy každý nosí v kapse výkonný počítač, je řešení relativně jednoduché.

Doklady rovnou na místě ofotit, vyplnit pár údajů (např. vybere klienta u kterého byl) a odeslat. Hotovo. Obchodník se tím již nemusí zabývat, nezapomene na vyúčtování, papírovou účtenku může "ztratit" a  hlavně - při návratu do kanceláře má mnoho jiné - obchodní - práce.



Aktivity k vyřešení Ofocení účtenek v terénu a odeslání do firmy
1 Řešení pro digitalizaci dokumentů v terénu

Jak řešily jiné firmy

 Ofocení účtenek v terénu a odeslání do firmy řešily další firmy. Přečtěte si jak a jaké benefity tím získaly. Čeho se vyvarovat a jaké zkušenosti měly s dodavatelem.

Přehled řešení

1 Řešení pro digitalizaci dokumentů v terénu

Každý má svůj počítač v kapse. Proč jej nevyužít k uložení a odeslání účtenek, objednávek a dalších dokumentů vznikajících na cestách do firmy. Zpracovat dříve, než na to zapomenete.

Popis řešení, omezení a vhodné kombinace

 Detailní popis jak přistoupit k řešení Ofocení účtenek v terénu a odeslání do firmy. Čím začít, na co nezapomenout.

Samozřejmě se jedná o účetní doklady. Bez toho by vám stačilo účtenku nafotit a odeslat. Účetnictví s sebou nese několik dalších podmínek, které musí být splněny, aby váš zaměstnavatel mohl doklady využít k daňovým účelům.

Před odesláním je dokument nutné digitálně podepsat a připojit časová razítka. To přesně zvládne mobilní aplikace, kterou musíte mít nainstalovanou na telefonu. 

  Nenašli jste řešení pro vaši firmu? Zkuste našeho interaktivního průvodce, ten vás nasměruje. Případně bleskově fulltextově prohledejte celou naši databázi
Ikony Nhor Phai(www.flaticon.com) licencovány dle CC 3.0 BY. Obrázky Pixabay.