Agenda fakturace jako služba. Pouze schvalujete nové faktury, autorizujete platby a máte přehled o všech fakturách bez starostí. Dodavatel data předává do vašeho systému (pro účetnictví, CRM, apod.).
Faktury mají ve firmách často složitou cestu. Od přijetí po zaúčtování může uběhnout i několik týdnů. Pokud papírová faktura někde nezapadne. Digitalizace oběhu faktur je řešením.
Přepisováním údajů z faktur do ERP systémů jste neefektivní a navíc s rizikem chyb. Představíme vám řešení, které zajistí digitalizaci dokumentů. Nejčastěji se jedná o rozšíření systému pro dokumenty (DMS) s rozpoznáním textu (OCR/ICR).
Řešení na internetu pro evidenci, zaúčtování a elektronický oběh faktur s možností odesílání faktur odběrateli.
Po přijetí je potřeba fakturu zaevidovat. Může pomoci elektronická spisová služba. Převedením do elektronické podoby a nastavením příznaku, že jde o fakturu zajistíte elektronický oběh. Nebo naskenovanou přijatou fakturu uložíte do dokumentačního systému, ve kterém je spuštěn vlastní oběh. Další častou možností je využití oběhu účetních dokumentů v ERP systému.
V současné době vznikají většinou online aplikace, které vám zajistí oběh přijatých faktur se vším komfortem. Vhodné jsou spíše pro menší firmy, ale k tomu máte například online přehled o vašich výdajích.
Jakoukoliv z výše uvedených možností získáte přehled o pohybu faktur.
Tak, že: