Co na stránce najdete?
Problém či zlepšení
Jak řešit vybraný problém či nasadit zlepšení. Ukazujeme různé cesty (možnosti) řešení. Levné, zdarma, či robustní změny. Vyberete dle vaší situace a možností.

Klíčové jsou zákaznické příběhy (část Jak řešily jiné firmy). Získáte z reálné praxe - skutečné benefity, problémy při implementaci a zkušenosti s dodavatelem.

Řešení problému má obvykle více kroků (aktivit). Od úvodní analýzy po výběr vhodného systému.

V další části najdete detaily k řešení problému. A související odkazy.

Nanašli jste co jste hledali?
Zkuste přehled problémů (nebo detail pro profesi Účetnictví).

Nebo bleskově fulltextově prohledejte celou naši databázi

Pomalý fyzický oběh faktur

Přijatá faktura putuje fyzicky. S košilkou, do které je zaznamenáváno, kdo kdy danou fakturu schválil. Nepraktický stav, kdy v podstatě nelze dohledat, jaké faktury jsou v oběhu a jak dlouho cestují po společnosti. A zda nezůstane pod důležitou prací.
  Nacházíte se v podobné situaci? Dále se dočtete, jak vyřešit Pomalý fyzický oběh faktur. Pokud ne, nasměruje vás náš interaktivní průvodce. Nebo se podívejte na všechna zlepšení pro profesi Účetnictví.

Jak řešit



Aktivity k vyřešení Pomalý fyzický oběh faktur
1 Outsourcing zpracování faktur
2 Řízený oběh přijatých faktur
3 Vytěžování dat z faktur
4 Specializované online nástroje na oběh faktur

Přehled řešení

1 Outsourcing zpracování faktur

Agenda fakturace jako služba. Pouze schvalujete nové faktury, autorizujete platby a máte přehled o všech fakturách bez starostí. Dodavatel data předává do vašeho systému (pro účetnictví, CRM, apod.).

2 Řízený oběh přijatých faktur

Faktury mají ve firmách často složitou cestu. Od přijetí po zaúčtování může uběhnout i několik týdnů. Pokud papírová faktura někde nezapadne. Digitalizace oběhu faktur je řešením.

3 Vytěžování dat z faktur

Přepisováním údajů z faktur do ERP systémů jste neefektivní a navíc s rizikem chyb. Představíme vám řešení, které zajistí digitalizaci dokumentů. Nejčastěji se jedná o rozšíření systému pro dokumenty (DMS) s rozpoznáním textu (OCR/ICR).

4 Specializované online nástroje na oběh faktur

Řešení na internetu pro evidenci, zaúčtování a elektronický oběh faktur s možností odesílání faktur odběrateli.

Popis řešení, omezení a vhodné kombinace

 Detailní popis jak přistoupit k řešení Pomalý fyzický oběh faktur. Čím začít, na co nezapomenout.

Po přijetí je potřeba fakturu zaevidovat. Může pomoci elektronická spisová služba. Převedením do elektronické podoby a nastavením příznaku, že jde o fakturu zajistíte elektronický oběh. Nebo naskenovanou přijatou fakturu uložíte do dokumentačního systému, ve kterém je spuštěn vlastní oběh. Další častou možností je využití oběhu účetních dokumentů v ERP systému.

V současné době vznikají většinou online aplikace, které vám zajistí oběh přijatých faktur se vším komfortem. Vhodné jsou spíše pro menší firmy, ale k tomu máte například online přehled o vašich výdajích.

Jakoukoliv z výše uvedených možností získáte přehled o pohybu faktur. 

Tak, že:

  • nezapomenete proplatit žádnou fakturu v termínu, 
  • faktury snadno dohledáte i historicky a máte přehled o cenách minulých let,
  • jste v souladu s českou legislativou.
  Nenašli jste řešení pro vaši firmu? Zkuste našeho interaktivního průvodce, ten vás nasměruje. Případně bleskově fulltextově prohledejte celou naši databázi
  Máte ještě jiný zajímavý zdroj? Napište nám a zvýšíme informační hodnotu této stránky.
Ikony Nhor Phai(www.flaticon.com) licencovány dle CC 3.0 BY. Obrázky Pixabay.