Co na stránce najdete?
Problém či zlepšení
Jak řešit vybraný problém či nasadit zlepšení. Ukazujeme různé cesty (možnosti) řešení. Levné, zdarma, či robustní změny. Vyberete dle vaší situace a možností.

Klíčové jsou zákaznické příběhy (část Jak řešily jiné firmy). Získáte z reálné praxe - skutečné benefity, problémy při implementaci a zkušenosti s dodavatelem.

Řešení problému má obvykle více kroků (aktivit). Od úvodní analýzy po výběr vhodného systému.

V další části najdete detaily k řešení problému. A související odkazy.

Nanašli jste co jste hledali?
Zkuste přehled problémů (nebo detail pro profesi Účetnictví).

Nebo bleskově fulltextově prohledejte celou naši databázi

Předávání účetních dokladů se zákazníkem

Sdílení faktur a objednávek s firmou, která vám vede účetnictví, znamená předávat dokumenty. Často fyzické. Což zdržuje, v účetním systému nejsou poslední dokumenty a nese s sebou i další náklady.
  Nacházíte se v podobné situaci? Dále se dočtete, jak vyřešit Předávání účetních dokladů se zákazníkem. Pokud ne, nasměruje vás náš interaktivní průvodce. Nebo se podívejte na všechna zlepšení pro profesi Účetnictví.

Jak řešit



Předávání účetních dokladů se zákazníkem lze řešit různými cestami:
Aktivity(filtrování tlačítky):
1 Sdílení dokumentů s externí firmou
2 Externí přístup do dokumentačního systému

Přehled řešení

1 Sdílení dokumentů s externí firmou

Sdílet dokumenty s externisty naráží na základní problém. Přístup do vnitrofiremní sítě. Řešením jsou různé typy cloudových služeb a nebo konektory, které synchronizují vybrané dokumenty s umístěním mimo síť.

2 Externí přístup do dokumentačního systému

Spolupráce na dokumentech s dodavatelem, zákazníkem nebo externími pracovníky je čím dál potřebnější. Pokud nechcete porušovat pravidla bezpečnosti informací, nabízí se několik řešení, které mohou pomoci.

Popis řešení, omezení a vhodné kombinace

 Detailní popis jak přistoupit k řešení Předávání účetních dokladů se zákazníkem. Čím začít, na co nezapomenout.

Fyzické předávání dokumentů vyřešíte pouze tak, že faktury, objednávky, platební příkazy a jiné převedete do elektronické podoby. Digitalizujete.  Ať s vytěžením dat (například čísel objednávek, faktur, adres, apod.), nebo jen s rozpoznáním textu. Tato data lze již pohodlně předávat.

Přitom řešením je forma dokumentačního systému, který vám umožní sdílení dokumentů mezi firmami.

  Nenašli jste řešení pro vaši firmu? Zkuste našeho interaktivního průvodce, ten vás nasměruje. Případně bleskově fulltextově prohledejte celou naši databázi
  Máte ještě jiný zajímavý zdroj? Napište nám a zvýšíme informační hodnotu této stránky.
Ikony Nhor Phai(www.flaticon.com) licencovány dle CC 3.0 BY. Obrázky Pixabay.