Co na stránce najdete?
Problém či zlepšení
Jak řešit vybraný problém či nasadit zlepšení. Ukazujeme různé cesty (možnosti) řešení. Levné, zdarma, či robustní změny. Vyberete dle vaší situace a možností.

Klíčové jsou zákaznické příběhy (část Jak řešily jiné firmy). Získáte z reálné praxe - skutečné benefity, problémy při implementaci a zkušenosti s dodavatelem.

Řešení problému má obvykle více kroků (aktivit). Od úvodní analýzy po výběr vhodného systému.

V další části najdete detaily k řešení problému. A související odkazy.

Nanašli jste co jste hledali?
Zkuste přehled problémů (nebo detail pro profesi Účetnictví).

Nebo bleskově fulltextově prohledejte celou naši databázi

Převod daňových dokladů do elektronické podoby

Daňové doklady uložené v elektronických systémech musí splňovat předepsané parametry aby byly zajištěny základní zásady vedení účetnictví. Pokud toto zajistíte, zákon vám nebrání ve vedené elektronické evidence.
  Nacházíte se v podobné situaci? Dále se dočtete, jak vyřešit Převod daňových dokladů do elektronické podoby. Pokud ne, nasměruje vás náš interaktivní průvodce. Nebo se podívejte na všechna zlepšení pro profesi Účetnictví.

Jak řešit



Aktivity k vyřešení Převod daňových dokladů do elektronické podoby
1 Důvěryhodný archiv dokumentů
2 Jednorázová digitalizace
3 Vytěžování dat z faktur

Přehled řešení

1 Důvěryhodný archiv dokumentů

Právně závazné dokumenty v elektronických systémech opatřené elektronickým podpisem je musí mít pravidelně obnovované časové razítko. Tuto podmínku splňuje software s vlastnostmi důvěryhodného archivu.

2 Jednorázová digitalizace

Vzniklo vám velké množství papírových dokumentů z důvodu marketingové akce, dotazníkového šetření nebo jste se rozhodli přestěhovat firmu do nové lokality již bez papírového archivu? Využijete službu jednorázové digitalizace dokumentů.

3 Vytěžování dat z faktur

Přepisováním údajů z faktur do ERP systémů jste neefektivní a navíc s rizikem chyb. Představíme vám řešení, které zajistí digitalizaci dokumentů. Nejčastěji se jedná o rozšíření systému pro dokumenty (DMS) s rozpoznáním textu (OCR/ICR).

Popis řešení, omezení a vhodné kombinace

 Detailní popis jak přistoupit k řešení Převod daňových dokladů do elektronické podoby. Čím začít, na co nezapomenout.

Digitalizace je provedena typicky skenováním s připojením elektronického podpisu a časového razítka. To zajistí, že dokument bude možné považovat za věrohodný a obsahově neměnitelný. Možnost dlouhodobé čitelnosti zajistíte formátem, který je určen pro archivaci (typicky PDF-A, není podmínkou).

K digitalizaci můžete využít služeb dodavatelů k jednorázové digitalizaci nebo autorizovaných pracovišť (jako např. Check Point).

Další možností je pořízení vlastního řešení. Dokumenty naskenujete a uložíte je v systému s digitálním podpisem a časovým razítkem.

  Nenašli jste řešení pro vaši firmu? Zkuste našeho interaktivního průvodce, ten vás nasměruje. Případně bleskově fulltextově prohledejte celou naši databázi
  Máte ještě jiný zajímavý zdroj? Napište nám a zvýšíme informační hodnotu této stránky.
Ikony Nhor Phai(www.flaticon.com) licencovány dle CC 3.0 BY. Obrázky Pixabay.