Pokud jste nenašli oblast, co jste hledali, podívejte se na celkový přehled.
Softwarové řešení Docspoint představuje základ automatizačních snah v účetnictví. Přináší možnosti, jak činnosti, které byly dříve spojeny s mnoha různými kroky, jako tisknutí dokladů, jejich ruční přepis do účetního programu, ruční archivace apod., buď zcela nahradit nebo prostřednictvím online prostředí významně zjednodušit.
Automatizace a digitalizace účetních procesů je na samém začátku. O to větší revoluci přinese, až se jejich potenciál plně rozvine a využije. Kroky, které jsou dnes pro účetní spíše přítěží a znamenají nudnou a rutinní práci, budou potlačeny, respektive nahrazeny technologií. Zbyde tak více času na práci odbornou, poradenskou, analytickou – zkrátka na takové činnosti, jež účetnímu oboru a klientům účetních firem přináší maximální přidanou hodnotu.
Docspoint přináší významné usnadnění předávání účetních dokladů mezi firmami a účetními kancelářemi či mezi zaměstnanci a účetním oddělením firem. Usnadňuje také vytěžování dokladů a jejich následnou archivaci v souladu s patřičnými normami nejen na úrovni České republiky, ale i Evropské unie.