Nasazení řešení
Využití DMS pro správu datových schránek
Dokumentační systémy (DMS)
Co na stránce najdete?
Vyřešení problému nebo zlepšení    Nasazení řešení
Řešení problému s firemními procesy obvykle vyžaduje jeden nebo několik kroků. Toto je jeden z nich. Najdete zde, jak jej provést a co vám to přinese.

Interní aktivita - před některými kroky je potřeba interního úsilí. Nebo pokud chcete ušetřit. Přečtěte si, jak zajistit aktivity ve vlastní režii.
Nasazení IT řešení - implementace softwarového řešení. Zjistíte, jak vybrat vhodný software.
Konzultace - využití služeb externích konzultantů. Čtěte, jak vybrat toho správného poradce (nejen pro ICT oblast).
Využití DMS pro správu datových schránek je Nasazení řešení

Vybrané produkty vkládejte do Aktovky . Zde je snadno najdete, můžete je porovnávat. Po přihlášení se uloží a budou přístupné trvale. Přehled si pak můžete poslat na email.

Zákaznické příběhy (část Jak vybrali jiní) vám dají skutečně zjištěné přínosy, problémy při implementaci a zkušenosti s konkrétním dodavatelem z praxe jiných firem.

Není toto řešení pro vás?
Zkuste přehled oblastí nebo přehled problémů.
Nebo bleskově prohledejte fulltextové naši databázi:

Využití DMS pro správu datových schránek

Pravidelná kontrola datových schránek, zajištění oběhu korespondence a přehled o stavu zpráv je se standardním rozhraním administrativně náročná. Proto Document Management systémy (DMS) přicházejí s integrovanou funkcí přístupu do datových schránek.

Výběr řešení

Využití systému pro správu dokumentů (DMS) má mnoho výhod. A jednou z nich je i integrovaný přístup k datovým schránkám (funkcionalitu obsahují jen některé systémy).

Dokumentační systém se spojí s datovými schránkami a přijme všechny zprávy. Uloží je do svého úložiště a následně spustí workflow - oběh zprávy po firmě. Současně může být hlídán termín vyřešní zprávy.

Další funkcionality jsou obvykle trvalá archivace, komfortní vyhledávání, uchování historie (co se se zprávou dělo), správa více datových schránek najednou, řízení přístupových práv ke zprávě.

Dokumentační systémy s přístupem do datových schránek

 Seznam vhodných produktů nebo služeb pro  Využití DMS pro správu datových schránek.

Filtr


 Přehled čtenářů

 Různá metadata

 Vyhledávání metavlastností

 Související dokumenty

 Rozpoznávání textu (OCR)

 Šablony dokumentů


 Šifrování dokumentů

 Dědění meta-vlastností

 Zákaz uložení dokumentu

 Archivace dokumentů

 Externí přístupy
 Spisová služba

 Přístup k datové schránce

 Řídicí dokumentace

 Elektronické workflow datové zprávy

 Outsourcing

 100% online





 Připraveno pro GDPR
 Demo produktu

 Použití zdarma

 Advokátní kancelář

Řazení

  O řazení

myTEAM

Sdílení informací, úkolů, řízení procesů a jejich automatizace.

eDoCat

DMS eDoCat je systém pro centrální správu elektronických dokumentů a řízení jejich oběhu pomocí workflow.

CLEVERDOC

Správa a oběh elektronických firemních dokumentů

eIntranet

eIntranet je webová aplikace poskytující prostor pro usnadnění předávání informací mezi zaměstnanci, případně i dalšími externími spolupracovníky

abcSuite

Platforma abcSuite (aplis business communication Suite) představuje řadu produktů s unifikovaným technologickým základem, které je možné implementovat samostatně i integrovaně.

INOVIO

Webové aplikace pro řešení řídicích a schvalovacích procesů. Dokumentační systém.

DokMistr

DMS systém se spisovou službou a digitálním archivem, který obsahuje komplexní řešení pro správu dokumentů a procesů nad nimi. Šetří náklady, zrychluje a zjednodušuje administrativní činnosti a přináší řadu dalších výhod uživatelskou přívětivost, flexibilitu, jednoduché ovládání a především rychlé nasazení.

Nalezeno: 7 


Nenelezli jste váš produkt v seznamu?

Můžete zkusit fulltextové hledání. Pokud jej najdete, možná nemá vlastnosti, aby vyhověl hledání. Pokud by zde být měl, konktaktujte nás. Vylepšíme výsledky tohoto hledání.

Popis Využití DMS pro správu datových schránek

Dokumentační systémy (DMS) s funkcionalitou elektronického workflow a integrací na datové schránky zajistí pravidelné:

  • vybírání zpráv,
  • notifikaci na zodpovědné zaměstnance,
  • uložení zprávy v dokumentačním systému,
  • kontrola stavu a vyřešení zprávy,
  • dlouhodobou archivaci zprávy.

Jelikož dokumentační systémy jsou univerzálními nástroji, nejen že vám pomohou s datovými schránkami, ale získáte i možnost lépe řídit životní cyklus dokumentů ve firmě, včetně elektronického oběhu. Toto je výhoda oproti specializovanému software pouze pro datové schránky.

Využití DMS pro správu datových schránek řeší

 Problémy a zlepšení, které lze úplně nebo částečně řešit aktivitou Využití DMS pro správu datových schránek.

Neoslovily vás žádné nápady na zlepšení? Zkuste se podívat na všechny problémy po profesích.

Podobné aktivity (řešení)

 Další řešení s podobnými přínosy jako má Využití DMS pro správu datových schránek. Podívejte se a získejte další inspiraci pro zlepšení vašich procesů.
Ikony Nhor Phai(www.flaticon.com) licencovány dle CC 3.0 BY. Obrázky Pixabay.