Produkty a služby v oblasti

Docházka

ICT produkty a služby

Sloneek

Agenda zaměstnanců v jediné aplikaci. Evidence zaměstnanců, schvalování dovolených, firemní docházka, knihovna dokumentů, stravenky, majetek. Nová verze aplikace iDovolenky.

myCASH

myCASH® je uceleným řešením pro maloobchodní prodejny a jejich sítě, včetně podpory modelu franšízových partnerů.

OKbase

Personální a mzdový systém. OKbase je komplexní nástroj pro HR managera, s kterým obsloužíte každého zaměstnance. Samoobsluha hlídá interní pravidla a umožňuje převést část agend přímo na vedoucí týmů nebo jejich podřízené. V každodenní práci všichni ocení průběžná upozornění, kontrolu důležitých termínů a plnění vybraných úkolů.

TULIP

TULIP je integrovaná online platforma zjednodušující firemní procesy

PREMIER system

PREMIER system je komplexní informační a ekonomický software (ERP system) pro řízení menších, středních a středně velkých firem. Technologicky vyspělé produkty PREMIER system nabízí komfortní pokrytí všech firemních procesů, rychlou dostupnost a bezpečnost dat, stabilitu, otevřenost a dokonalý přehled o firmě.

Nalezeno: 5 


Nenelezli jste váš produkt v seznamu?

Můžete zkusit fulltextové hledání. Pokud jej najdete, možná nemá vlastnosti, aby vyhověl hledání. Pokud by zde být měl, konktaktujte nás. Vylepšíme výsledky tohoto hledání.

Ikony Nhor Phai(www.flaticon.com) licencovány dle CC 3.0 BY. Obrázky Pixabay.