Sloneek
Agenda zaměstnanců v jediné aplikaci. Evidence zaměstnanců, schvalování dovolených, firemní docházka, knihovna dokumentů, stravenky, majetek. Nová verze aplikace iDovolenky.
myCASH
myCASH® je uceleným řešením pro maloobchodní prodejny a jejich sítě, včetně podpory modelu franšízových partnerů.
OKbase
Personální a mzdový systém. OKbase je komplexní nástroj pro HR managera, s kterým obsloužíte každého zaměstnance. Samoobsluha hlídá interní pravidla a umožňuje převést část agend přímo na vedoucí týmů nebo jejich podřízené. V každodenní práci všichni ocení průběžná upozornění, kontrolu důležitých termínů a plnění vybraných úkolů.
TULIP
TULIP je integrovaná online platforma zjednodušující firemní procesy
PREMIER system
PREMIER system je komplexní informační a ekonomický software (ERP system) pro řízení menších, středních a středně velkých firem. Technologicky vyspělé produkty PREMIER system nabízí komfortní pokrytí všech firemních procesů, rychlou dostupnost a bezpečnost dat, stabilitu, otevřenost a dokonalý přehled o firmě.
Můžete zkusit fulltextové hledání. Pokud jej najdete, možná nemá vlastnosti, aby vyhověl hledání. Pokud by zde být měl, konktaktujte nás. Vylepšíme výsledky tohoto hledání.