Co na stránce najdete?
Vyřešení problému nebo zlepšení    Nasazení řešení
Řešení problému s firemními procesy obvykle vyžaduje jeden nebo několik kroků. Toto je jeden z nich. Najdete zde, jak jej provést a co vám to přinese.

Interní aktivita - před některými kroky je potřeba interního úsilí. Nebo pokud chcete ušetřit. Přečtěte si, jak zajistit aktivity ve vlastní režii.
Nasazení IT řešení - implementace softwarového řešení. Zjistíte, jak vybrat vhodný software.
Konzultace - využití služeb externích konzultantů. Čtěte, jak vybrat toho správného poradce (nejen pro ICT oblast).
Vytěžování dat z faktur je Nasazení řešení

Vybrané produkty vkládejte do Aktovky . Zde je snadno najdete, můžete je porovnávat. Po přihlášení se uloží a budou přístupné trvale. Přehled si pak můžete poslat na email.

Zákaznické příběhy (část Jak vybrali jiní) vám dají skutečně zjištěné přínosy, problémy při implementaci a zkušenosti s konkrétním dodavatelem z praxe jiných firem.

Není toto řešení pro vás?
Zkuste přehled oblastí nebo přehled problémů.
Nebo bleskově prohledejte fulltextové naši databázi:

Vytěžování dat z faktur

Přepisováním údajů z faktur do ERP systémů jste neefektivní a navíc s rizikem chyb. Představíme vám řešení, které zajistí digitalizaci dokumentů. Nejčastěji se jedná o rozšíření systému pro dokumenty (DMS) s rozpoznáním textu (OCR/ICR).

Výběr řešení

Digitalizace dokumentů a vytěžování dat je jednou z dobře otestovaných oblastí IT, která vám usnadní život od přepisování dat z papírových dokumentů a od zmatků, které způsobí chyby při přepisu do dalších systémů.

Systémy pro vytěžování dat získají vstupní dokument přímo ze scanneru, z PDF, obrázku, nebo jiného libovolného dokumentu. Pokud se jedná o obrazový formát, je v prvním kroku provedeno rozpoznání textu (OCR, nebo inteligentní varianta ICR).

Systém lokalizuje místa s daty, která chcete digitalizovat a ta načte. Lokalizace míst je pak popsána v detailu. 

Systémy pro automatické vytěžování dat z faktur

 Seznam vhodných produktů nebo služeb pro  Vytěžování dat z faktur.

Filtr


 Vytěžování dat

 Outsourcing

 100% online





 Připraveno pro GDPR
 Demo produktu

 Použití zdarma

 Advokátní kancelář

Řazení

  O řazení

Důvěryhodný archiv

Dlouhodobá archivace elektronických dokumentů, vyhovuje legislativním nárokům na uložení elektronických dokumentů, používá moderní bezpečnostní mechanizmy pro ověření důvěryhodnosti dokumentu a vše je doloženo certifikovanými časovými razítky.

myTEAM

Sdílení informací, úkolů, řízení procesů a jejich automatizace.

Bitrix24

Více jak 35 nástrojů zdarma pro sdílení a spolupráci včetně workflow automatizace.

QI podnikový systém

QI je český informační systém, který pomáhá stovkám českých a slovenských firem řídit, optimalizovat a automatizovat firemní procesy a zpracovávat a sdílet podnikové informace.

ELIS

Řešení, které vytěží data z faktur bez nutnosti definovat šablony. Díky umělé inteligenci.

ABBYY FineReader

Aplikace pro zvyšování produktivity při práci s dokumenty. Nabízí výkonné a zároveň snadno použitelné nástroje pro přístup k informacím v tištěných dokumentech a souborech PDF.

OptimiDoc

OptimiDoc je serverová aplikace, která vám pomůže zefektivnit práci s firemními dokumenty. Zjednoduší a urychlí práci vašim zaměstnancům, ochrání vaše dokumenty a sníží firemní náklady. Nástroje pro zabezpečení, tisk, skenování, kontrolu nákladů a sledování stavu zařízení.

Kofax Express

All-in-one aplikace pro jednoduchou digitalizaci firemních dokumentů v českém jazyce.

Kofax Mobile Capture

Profesionální zpracování dokumentů s využitím chytrých telefonů a tabletů

CLEVERDOC

Správa a oběh elektronických firemních dokumentů

Nalezeno: 33 


Nenelezli jste váš produkt v seznamu?

Můžete zkusit fulltextové hledání. Pokud jej najdete, možná nemá vlastnosti, aby vyhověl hledání. Pokud by zde být měl, konktaktujte nás. Vylepšíme výsledky tohoto hledání.

Popis Vytěžování dat z faktur

Jak systém ve faktuře daný údaj najde? Tady se budou lišit jednotlivé systémy. Pokud potřebujete například ze všech faktur načítat čísla objednávky, musíte být obezřetní při výběru systémů, protože ne každé řešení vám nabídne dostatečný komfort. 

Lokalizace míst v dokumentu

  • poloautomatické - u každého dokumentu manuálně označíte, kde se daný údaj nachází, tj. vyznačíte oblast - tj. relativně náročná metoda,
  • s pomocí šablony - nadefinujete si různé šablony ve kterých bude definováno, kde se který údaj nachází - například faktury od jednoho dodavatele mají stejný vzor,
  • inteligentní - systém vyhledá v rozpoznaném dokumentu označení údaje, který hledáte (např. "Číslo objednávky:") a text za tím využije.

Jestli byly načteny správné údaje a nedošlo k chybě je potřeba zkontrolovat.

Kontrole se stejně nevyhnete

Základem je kontrola . Ať automatická nebo manuální. Úplně bez chyby - z podstaty věci - digitalizace není.

Data můžete validovat takto:

  • automaticky - necháte prověřit oproti databázi (tj. např. číslo objednávky zada existuje v seznamu objednávek), 
  • manuálně - namátkově nebo při problémech s rozeznáním textu - systém obvykle ukáže místo, kde data našel a hodnotu, jakou rozpoznal. Kontrola data opraví nebo akceptuje.

Již z principu je lepší, když žádnou práci s papírovými dokumenty nepotřebujete. Například díky využití možností elektronické výměny dat (EDI).

Jak funguje vytěžování dat z Faktur (příklad DOCU-X OCR): 

Ikony Nhor Phai(www.flaticon.com) licencovány dle CC 3.0 BY. Obrázky Pixabay.