Digitalizace dokumentů a vytěžování dat je jednou z dobře otestovaných oblastí IT, která vám usnadní život od přepisování dat z papírových dokumentů a od zmatků, které způsobí chyby při přepisu do dalších systémů.
Systémy pro vytěžování dat získají vstupní dokument přímo ze scanneru, z PDF, obrázku, nebo jiného libovolného dokumentu. Pokud se jedná o obrazový formát, je v prvním kroku provedeno rozpoznání textu (OCR, nebo inteligentní varianta ICR).
Systém lokalizuje místa s daty, která chcete digitalizovat a ta načte. Lokalizace míst je pak popsána v detailu.
Dlouhodobá archivace elektronických dokumentů, vyhovuje legislativním nárokům na uložení elektronických dokumentů, používá moderní bezpečnostní mechanizmy pro ověření důvěryhodnosti dokumentu a vše je doloženo certifikovanými časovými razítky.
Více jak 35 nástrojů zdarma pro sdílení a spolupráci včetně workflow automatizace.
Sdílení informací, úkolů, řízení procesů a jejich automatizace.
QI je český informační systém, který pomáhá stovkám českých a slovenských firem řídit, optimalizovat a automatizovat firemní procesy a zpracovávat a sdílet podnikové informace.
Automatizace procesu zpracování papírových dokumentů. Proces zpracování se díky nasazení tohoto systému mnohonásobně zrychlí, zpřesní a tím ušetří nemalé provozní náklady.
Aplikace pro zvyšování produktivity při práci s dokumenty. Nabízí výkonné a zároveň snadno použitelné nástroje pro přístup k informacím v tištěných dokumentech a souborech PDF.
Portálové řešení pro spolupráci, správu obsahu a sdílení. Obsahuje workflow funkcionalitu. Váš mobilní, inteligentní intranet.
Přidejte do obchodních procesů inteligenci: získejte použitelná data z nestrukturovaných i strukturovaných dokumentů rychle.
Ucelené řešení pro sběr, úpravu a uložení dokumentů
TULIP je integrovaná online platforma zjednodušující firemní procesy
Můžete zkusit fulltextové hledání. Pokud jej najdete, možná nemá vlastnosti, aby vyhověl hledání. Pokud by zde být měl, konktaktujte nás. Vylepšíme výsledky tohoto hledání.
Jak systém ve faktuře daný údaj najde? Tady se budou lišit jednotlivé systémy. Pokud potřebujete například ze všech faktur načítat čísla objednávky, musíte být obezřetní při výběru systémů, protože ne každé řešení vám nabídne dostatečný komfort.
Jestli byly načteny správné údaje a nedošlo k chybě je potřeba zkontrolovat.
Základem je kontrola . Ať automatická nebo manuální. Úplně bez chyby - z podstaty věci - digitalizace není.
Data můžete validovat takto:
Již z principu je lepší, když žádnou práci s papírovými dokumenty nepotřebujete. Například díky využití možností elektronické výměny dat (EDI).
Jak funguje vytěžování dat z Faktur (příklad DOCU-X OCR):
Neoslovily vás žádné nápady na zlepšení? Zkuste se podívat na všechny problémy po profesích.